Skocz do zawartości

GMOgre3D animacje


MAK

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z animacjami obiektów W GMOgre, w grze wyglądają one inaczej niż w blenderze, kości są inaczej podłączone.

 

Czy wyraziłem się jasno? Wie ktoś w czym tkwi problem i jak go rozwiązać?

 

 

-----------------------------------------------

 

Zapytałem się u źródła i dostałem pomoc. Wklejam by inni mogli sobie zerknąć, temat można zamknąć.

 

 

http://www.ogre3d.org/forums/viewtopic.php...=430345#p430345

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Możesz zobaczyć jak wyglądają kości przy modelu sinbada, media/packs/ rozpakuj paczkę sinbad i będziesz miał plik blenderowy.

U mnie też inaczej wyglądały animacje na początku (używam cinema4D) ale problem polegał na tym że wszystkie kości co klatkę musiały być wykluczowane.

U mnie żeby to automatycznie zrobić służyła funkcja 'bake objects'.

Jeśli to nie pomoże to pokaż jak wyglądają kości i klatki w blenderze a jak w grze/mesh viewerze.

(polecam ci używać CEGUI Mesh Viewera bo może przyspieszyć tempo twojej pracy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...