MAK Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Mam problem z animacjami obiektów W GMOgre, w grze wyglądają one inaczej niż w blenderze, kości są inaczej podłączone. Czy wyraziłem się jasno? Wie ktoś w czym tkwi problem i jak go rozwiązać? ----------------------------------------------- Zapytałem się u źródła i dostałem pomoc. Wklejam by inni mogli sobie zerknąć, temat można zamknąć. http://www.ogre3d.org/forums/viewtopic.php...=430345#p430345 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 Możesz zobaczyć jak wyglądają kości przy modelu sinbada, media/packs/ rozpakuj paczkę sinbad i będziesz miał plik blenderowy. U mnie też inaczej wyglądały animacje na początku (używam cinema4D) ale problem polegał na tym że wszystkie kości co klatkę musiały być wykluczowane. U mnie żeby to automatycznie zrobić służyła funkcja 'bake objects'. Jeśli to nie pomoże to pokaż jak wyglądają kości i klatki w blenderze a jak w grze/mesh viewerze. (polecam ci używać CEGUI Mesh Viewera bo może przyspieszyć tempo twojej pracy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się