Skocz do zawartości

Zablokowane Pole widzenia


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

podczas tworzenia AI dla mojego wroga, napotkałem się na pewien problem. A dokładniej, chciałbym żeby wróg znalazł gracza jeśli ten jest w jego polu widzenia, chciałbym żeby jego pole widzenia było np. 100pix do przodu i 60 stopni w którą stronę się patrzy. Jak na razie udało mi się zrobić pole widzenia na około wroga, więc jeśli gracz podkradnie się od tyłu to wróg się odwraca od razu i strzela do niego + jeśli gracz był w polu widzenia i zaczął uciekać wróg za nim podąża do czasu aż go nie zgubi.

 

Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...