kriso99 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Korzystam z 39dll i jeden gracz działa :), a drugi już nie odbiera niczego :( . moglibyście zerknąć??? :glare: bo nie mogę znaleźć błędu: poradziłam sobie (coś źle wpisałem :thumbsup: ) Edit: mam jeszcze jedno pytanie mam tak ze jak klik na join to mogę sobie wybrac id servera np 127.0.0.1, a jak host to nie moge,jak zrobić żebym mógł. klik host GML room_goto(rCzekam) w (roomie)rCzekam jest oCzekam Create GML listen = tcplisten(14804, 2,1); //Nasluchujemy na porcie 14804, na polaczenie. 2 oznacza ilosc graczy global.host = true; //Zmienna okreslajaca iz hostujemy</span></span> step GML sock = tcpaccept(listen, 1); //Akceptujemy polaczenia if(sock) //Jezeli jakies jest { closesocket(listen); //Zamykamy socket na ktorym nasluchujemy global.otherplayer = sock; //Bedziemy wysylac dane do osoby ktora sie polaczyla room_goto(rGame); //Idziemy grac } Join klik GML ip = get_string("Podaj IP do ktorego chcesz sie polaczyc:", "154.0.0.1"); //Pytamy o IP global.otherplayer = tcpconnect(ip, 14804, 1); //Laczymy sie z danym serverem pod portem 14804 if(!global.otherplayer) //Jezeli false... { show_message("Nie mozna polaczyc z serverem."); //...pokazujemy wiadomosc exit;//i wychodzimy z akcji } else //innaczej global.host = false; //Zmienna mowi ze nie hostujemy room_goto(rGame); //Idziemy grac</span></span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się