Skocz do zawartości

Lustrzane obicie i miganie na zmianę


MB22

Rekomendowane odpowiedzi

Po wpisaniu tego kodu

Create:

GML
xx = x

yy = y

 

 

Press Shift:

GML
dir = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y);

xx = x + lengthdir_x(100,dir)

yy = y + lengthdir_y(100,dir)

 

Step:

GML
if xx != x and yy != y

{

move_towards_point(xx,yy,2);

}

i nacisnięciu Shift bohater idzie 100 pol w przod ale gdy nacisne jakąś strzałkę to nie porusza sie tylko za nim robi się odbicie lustrzane bohatera (zwrocone plecami do niego) i migają na zmianę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo wtedy xx!=x itp i idzie do punktu poprzedniego, ustaw warunek, np.

GML
dir = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y);

xx = x + lengthdir_x(100,dir)

yy = y + lengthdir_y(100,dir)

idzie=true

GML
if xx != x and yy != y and idzie=true

{

move_towards_point(xx,yy,2);

}

if xx != x and yy != y{

idzie=false

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...