MB22 Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 Po wpisaniu tego kodu Create: GML xx = x yy = y Press Shift: GML dir = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y); xx = x + lengthdir_x(100,dir) yy = y + lengthdir_y(100,dir) Step: GML if xx != x and yy != y { move_towards_point(xx,yy,2); } i nacisnięciu Shift bohater idzie 100 pol w przod ale gdy nacisne jakąś strzałkę to nie porusza sie tylko za nim robi się odbicie lustrzane bohatera (zwrocone plecami do niego) i migają na zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 bo wtedy xx!=x itp i idzie do punktu poprzedniego, ustaw warunek, np. GML dir = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y); xx = x + lengthdir_x(100,dir) yy = y + lengthdir_y(100,dir) idzie=true GML if xx != x and yy != y and idzie=true { move_towards_point(xx,yy,2); } if xx != x and yy != y{ idzie=false } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 i w creacie zadeklaruj zmienna idzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MB22 Opublikowano 22 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 jeszcze nie koniec :) Jak włączam grę i naciskam strzałkę do przodu to cofa mnie o 100 i dopiero ide do przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 jaki kod masz w strzalce do przodu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się