MB22 Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Jak zrobić, że naciskając Shift bohater idzie przed siebie do punktu oddalonego od nas o 100. Kierunek bohatera jest zwrocony zawsze do myszki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 GML //event create xx=0 yy=0 idz=false //event ctrl xx=x yy=y idz=true speed=5 direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) // event step if distance_to_point(xx,yy)>=100 and idz=true {speed=0 idz=false} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MB22 Opublikowano 21 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 nie dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Gdzie nie działa mi działa sprawdzałem :D Ok, pomyliłem się, zamiast event ctrl daj key press shift (chyba ze na ctrl probuwales to nie wiem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordoba Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 O coś takiego Ci chodzi? https://gmclan.org/up6767_12_przyklad_idz.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 W Twoim przykłądzie nie idzie do myszki skopiowałem kod z mojego postu, więc nie mów, że nie działa :) https://gmclan.org/up7221_12_przyklad_idz.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MB22 Opublikowano 21 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 nom tylko żeby szedł w kierunku myszy a nie w prawo karolo320 akopiowałem wszystko z twojego przykładu i mi nie dziala :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piedro Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 GML if keyboard_check(vk_shift) and distance_to_point(mouse_x,mouse_y)>=100 {speed=5 direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 MB22, a sam przykład działa? xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OriPL Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Create: GML xx = x yy = y Press Shift GML dir = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y); xx = x + lengthdir_x(100,dir) yy = y + lengthdir_y(100,dir) Step: GML if xx != x and yy != y { move_towards_point(xx,yy,2); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MB22 Opublikowano 21 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Sam przykład działa. Wielkie dzięki OriPL EDIT:Po wpisaniu kodu od OriPL i nacisnięciu Shift bohater idzie 100 pol w przod ale gdy nacisne jakąś strzałkę to nie porusza sie tylko za nim robi się odbicie lustrzane bohatera (zwrocone plecami do niego) i migają na zmianę. Co zrobić, żeby nie robiło się tak tylko żeby normalnie się poruszał ( w prawo lewo itd.)??????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się