MB22 Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Jak zrobić, żeby po upływie 0.5 sekundy dany obiekt się zniszczył? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Ustawić alarm na pół sekundy, a w jego kodzie umieścić odpowiednią funkcję niszczącą go. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MB22 Opublikowano 21 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 A jak ustawić alarm na 0.5 sek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 alarm[0]=room_speed/2 a w alarmie dac instance_destroy() tylko pamietaj! nie dawaj w step bez niczego alarm[0]=trallalala, bo za kazdym razem gdy step bedzie ninicjowany alarm z powrotem sie ustawi na tralalal i nie bedzie odliczal. ustaw np. zmienna pomocnicza: if (zainicjowano==false){ alarm[0]=room_speed/2; zainicjowano=true; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 alarm[0]=15; EDIT: spóźniony :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MB22 Opublikowano 21 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się