Skocz do zawartości

Strzelanie w 4 kierunkach


Sminer

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pewien problem!

Chciałem zrobić gre rpg o łuczniku w roli głównej.

Wiem jak zrobić, że np: jak stoi w lewo to strzela w lewo, a jak w prawo to w prawo itd.

Mam problem ze zmianą sprite, przy pocisku...

Niewiem jak zrobić aby strzelając w lewo strzala była skierowana w lewą stronę, a jak strzelam w prawo to w prawą stronę itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

___________________________________________

Jak pisze to co ty mi dałeś to wyskakuje mi:

 

FATAL ERROR in

action number 1

of Mouse Event for Left Released

for object object0:

 

COMPILATION ERROR in code action

Error in code at line 2:

strzala=instance_create(x,y,o_strzala)

 

at position 9: Variable name expected.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Filar Społeczności
a36e668acb948b660d1c5e4eaf11fb99.jpgTO CO NAPISOŁ ŻEM W TYM POŚCIE USUWAM, GDYŻ STAŁBYM SIĘ POŚMIEWISKIEM, A GDY PRZECZYTAŁEM POST PONIŻEJ WYGLĄDAŁEM TAK JAK NA TYM RYSUNKU. :sp_ike:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm, podales dokladnie ten sam kod co ja, tylko inna nazwa zmiennej

FATAL ERROR in

action number 1

of Mouse Event for Left Released

for object object0:

 

COMPILATION ERROR in code action

Error in code at line 2:

strzala=instance_create(x,y,o_strzala)

 

at position 9: Variable name expected.

w create daj strzala=0

E: i zamiast o_strzala podaj nazwe obiektu strzaly

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...