Nowy Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 Witam mam taki problem i nie za bardzo wiem o co chodzi (nie mogę dostrzec gdzie jest błąd) A więc tak mam sobie takie coś w Draw: GML for (i=0; i<32000;i+=1) //Czysci tablice {GraczNaLiscie = 0} var i,j; for (i = 1; i < global.iloscGraczy+1; i+= 1) { for (j = 1; j < iloscGraczyNaLiscieMax+1; j+= 1) { NrGraczaZListy = GraczNaLiscie[j] if (global.poziom > global.poziom[NrGraczaZListy]) {GraczNaLiscie[j] = i; break;} else if (global.poziom == global.poziom[NrGraczaZListy]) { if (global.iloscWygranych > global.iloscWygranych[NrGraczaZListy]) {GraczNaLiscie[j] = i; break;} } } } draw_text(x+5,y+2,"Najlepsza "+string(iloscGraczyNaLiscieMax)+" z " +string(global.iloscGraczy)) for (i = 1; i < iloscGraczyNaLiscieMax+1; i+= 1) { draw_set_font(font0) draw_set_color(c_white) draw_text(5,10+(i*18),string(i)+". "+string(global.imie[GraczNaLiscie])) draw_text(210,10+(i*18),"Lv. "+string(global.poziom[GraczNaLiscie])) } Ten kod zapisuje mi do tablicy numery graczy (kolejności owo od największego do najmniejszego poziomu) i wypisuje to w tabelce, czyli wygląda to tak: No i dalej mam sobie taki system walki, że jak dana postać wygra to dodaje mu poziom itp: GML global.poziom[atakujeNr] += 1 global.iloscWygranych[atakujeNr] += 1 No i gdy dodam ten poziom do tego gracza co wygrał to tabelka coś źle to wypisuje bo nie wszystkie postacie (i jest to dziwne, że czasami wypisuje wszystkich a czasami nie) nie wiem o co chodzi? A tak to wygląda: Nie wiem gdzie tu coś poprawić ? może ktoś z was zobaczy coś co jest źle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się