Skocz do zawartości

pare pytań...


Rekomendowane odpowiedzi

Mam mały problem...

Czy jest możliwość nadania szkieletu do obj. postaci? Tak by szkielet był animowany z rużnymi możliwościami ruchu lecz by mugł być wykozystany dla rużnuych obiektów a nie by animoac każdy obiekt z osobna... (coś jagby Char.stud. w 3Ds"ie....)

a pytanie nr 2:

Czy jest możliwość ingerencji mesh obj. tak by muc np: [ move poligon nr.32 from obj. x y z ] by muc go przenieść, zmniejszyć, itd... i czy to działało dla "Vertex, edge, face, poligon, element"

 

Please Hellp...

 

Ps: używam GMI irrlicht...

 

 

No to chociasz jak przypisać pod poligony inne obiekty to se szkielet złoże i przypisze poligony pod niego...

 

...miejcie litość =T.T=

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...