ZmsSonicTtheFox Opublikowano 16 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2006 Mam mały problem... Czy jest możliwość nadania szkieletu do obj. postaci? Tak by szkielet był animowany z rużnymi możliwościami ruchu lecz by mugł być wykozystany dla rużnuych obiektów a nie by animoac każdy obiekt z osobna... (coś jagby Char.stud. w 3Ds"ie....) a pytanie nr 2: Czy jest możliwość ingerencji mesh obj. tak by muc np: [ move poligon nr.32 from obj. x y z ] by muc go przenieść, zmniejszyć, itd... i czy to działało dla "Vertex, edge, face, poligon, element" Please Hellp... Ps: używam GMI irrlicht... No to chociasz jak przypisać pod poligony inne obiekty to se szkielet złoże i przypisze poligony pod niego... ...miejcie litość =T.T= Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się