Matthew Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 Samouczek_o_MPlay'u Wyjaśnienie wszystkich funkcji. Ściągajcie! Niedługo rozszerzona wersja (pomaga mi Dark_Max) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LittleFish Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 good work boys, ale przykładów mplay było conajmniej kilka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 tak... ale wszystko shity :/ i kazdy zawodzil gdy w grze mialo synchronizowac sie wiecej obiektow niz 2 gracze :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 F**k, mam dość tego jęczenia... https://gmclan.org/up152_3_adv_mplay.html Działa do 16 graczy... lub więcej. Zadowolony Pablo? I nie udostępnie źródła - tak na zapas :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 no tak tylko co mi po gotowej grze :| PS: Przeczytalem poradnik... lepiej uzyc mplay_data_write i read czy mplay_message itd?? Czy napewno to co tam jest wystarczy mi do zrobienia gry w której synchronizują sie gracze (np: 4) i jakies przeszkadzajki?? Naturalnie chodzi mi o plynną synchronizacje bez wymagania łącza 1mb/s :P???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 Jeśli mi się udało to pewnie tak :] Prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LittleFish Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 .. o każdej porze Tymon zawsze wam pomoRZe! =P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 ale tymon ja testowałem twoj przyklad... i sie cial piekielnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quetzacotl Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 uzywaj mplay_message i wylacz guaranted mode Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 i nie będzie potrzeba graczom lacza minimum 512kb/s?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 15 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 Czy MU Online działałby przy szybkości 320,0 Kb/s? Jak taką mam. http://hurkel.undo.it/adv_mplay.zip ??? To jest owszem fajne ale jest w .exe i nie da się go wyłączyć!!! No chyba, że... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LittleFish Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 x_x przykład Tymona działał mi szybko na palmtopie z 56,6, jakiego Ty masz kompa, że Ci muli xD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 1,8 Ghz, 256 ram, GeForce 4 MX 64mb (prosze sie nie śmiać z karty xD) ... no fakt może się ciąć na takim kompie xD!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 Dobra robota :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 Ok, masz: https://gmclan.org/up152_3_adv_mplay.html Poprawiłem, winno działać dużo szybciej :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 ale czemu wlasnie nie dasz takiego przykladu gdzie jest wiecej niz 2 synchronizujace sie obiekty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 Bo mnie denerwuje to ile dni pracy w to włożyłem :P Co ja z tego będę miał? :] Poza tym może bym napisał jakiegoś MMORPG czy cuś :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 ...nie wiem... ja po wydaniu swojej gry M&L poczekam jakis czas i pewnie udostępnie źródło :P... a moze lepiej nie... pełno noobów sie dorwie pozmienia grafe i troszeczke kod i będą się szczycić xD nie pisz mmorpga :P znacznie ciekawsze są zabawne minigierki z szybką akcją :D i do tego dodajesz tryb multiplayer na neta i masz sukces ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 15 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 Poza tym może bym napisał jakiegoś MMORPG czy cuś Ok! :thumbsup: Ale jeśli będzie wyglądać jak Diablo2 lub MuOnline to zbełtam się do kibla. W grze Borka jest jasno grafika o 3 nieba lepsza i naturalna. Borek, tak trzymaj! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quetzacotl Opublikowano 16 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2006 nie zrobicie szybkiej gry sieciowej jesli nie bedziecie pakowac przesylanych danych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 16 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2006 to wytlumacz jak sie pakuje dane :P bo ja nie wiem na czym to ma polegac... w poradniku o tym nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 16 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2006 pack var byteA, byteB; byteA = (argument0 div 255)+1; byteB = (argument0 mod 255)+1; return chr(byteA) + chr(byteB); unpack var byteA, byteB; byteA = ord(string_char_at(argument0,argument1*2-1))-1; byteB = ord(string_char_at(argument0,argument1*2))-1; return (byteA*255)+byteB I robisz tak: data = pack(val) + pack(val2) ...; val1 = unpack(data,1); val2 = unpack(data,2); ... Quetzacotl kiedyś podał :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 fajnie fajnie, Wes tymon jeszcze do tego dodaj objaśnienia, np nie wiem po co argumenty mają być dzielone przez 255 i + 1, co mam dawac zamiast argumentu0 i 1. i co to jest pack :| to sa te funkcje powyzej? ja jak możesz to zrób z tym przyklad by udowodnić że to działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 Działa, a przykładu nie trzeba pisać. I to są "funkcje" (w GM nazywa się to script). W helpie masz ładnie opisane jak się je robi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 wiem jak robić funkcje (scripty) tylko nie wiem co tam wstawiać w te argument0 i 1 :| i czy wstepie i czy kazdej postaci co ma sie updateowac czy w jakis obiekt kontrolny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanjuso Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 Po prostu dodajesz te 2 skrypty i jak np chcesz wyslac zmienna x to normalnie piszesz tak mplay_message_send(0,1,x) lub podobnie, a musisz zrobic tak mplay_message_send(0,1,pack(x)) a przy odbiorze tego odebrane_x=unpack(mplay_message_value(),1) Mozesz tez wysylac w prosty sposob naraz wiele zmiennych mplay_message_send(0,1,pack(zmienna1)+pack(zmienna2)+pack(zmienna3)) zmienna1=unpack(mplay_message_value(),1) zmienna2=unpack(mplay_message_value(),2) zmienna3=unpack(mplay_message_value(),3) Aby to dzialalo poprawnie musisz pakowac wylacznie liczby, maxymalnie 5cio cyfrowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 noom.. to spróbuje zrobić sobie z tego jakis przykład, jak się uda to fajnie a jak nie to nie wiem co zrobie xD. I moge wysylac tylko liczby? a jakiws wartosci typu false i true? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanjuso Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 false to 'skrot' do liczby 0 a true do 1. Jezeli spakujesz jakas wartosc tekstowa to sie spakuje niewiadomo co. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 Tylko liczby (od 0 do 255*255+255, prawda?). Wartości tekstowe wysyłasz normalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 i wał bo nie moge zainicjować połączenia nawet w mplay_init_tcpip(...) i nie dziala EDIT: dałem tak: var sesname, playername; sesname = get_string("Podaj nazwe sesji","Gra"); playername = get_string("Podaj nazwe gracza","Player1"); mplay_init_tcpip(get_string('IP hosta (servera):',mplay_ipaddress())); mplay_session_create(sesname,2,playername); if ( mplay_init_tcpip(get_string('IP hosta (servera):',mplay_ipaddress())) ) { global.master=true; room_goto_next(); } else { show_message("Nie udało się zainicjować polączenia"); } i zawsze wyskakuje mi Nie udało się zainicjować polączenia :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się