Skocz do zawartości

akcja po zniszczeniu obiektu


karolo320

Rekomendowane odpowiedzi

Witam i sorry ze pisze któryś raz z kolei (jeśli problem zostanie rozwiązany postaram się ograniczyć moje pytania) :)

Potrzebny mi kod, który

Po zniszczeniu obiektu1 sprawi, że obiekt2 będzie podążał do danego obszaru (64,32)

Nie jest to chyba trudne dla osoby która się zna :)

 

 

Z góry dziękuję "programiście" i wszystkim biorącym udział w dyskusji!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EDIT (ja nawet edytora tekstu nie ogarniam -.-)

Witam i sorry ze pisze któryś raz z kolei (jeśli problem zostanie rozwiązany postaram się ograniczyć moje pytania) :)

Potrzebny mi kod, który

Po zniszczeniu obiektu1 sprawi, że obiekt2 będzie podążał do danego obszaru (64,32)

A jeśli obiekt1 istnieje obiekt2 ma się niszczyć (instance_destroy czy coś takiego)

Nie jest to chyba trudne dla osoby która się zna :)

 

 

Z góry dziękuję "programiście" i wszystkim biorącym udział w dyskusji!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym to zrobił tak:

 

1. Zrób obiekt za którym będzie podążał obiekt2 po zniszczeniu obiektu 1, nazwijmy go: "o_punkt":

 

Create tego obiektu umieść kod:

 

GML
x=64

y=32

 

2. W stepie obiektu 2 daj kod:

 

GML
if (instance_number(object1)==0)

{

move_towards_point(o_punkt.x,o_punkt.y,4)

}

 

chyba, że wolisz, żeby Ci tam go przeniosło od razu, to daj kod:

 

GML
if (instance_number(object1)==0)

{

with(object2)x=64

with(object2)y=32

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym to zrobił tak:

 

1. Zrób obiekt za którym będzie podążał obiekt2 po zniszczeniu obiektu 1, nazwijmy go: "o_punkt":

 

Create tego obiektu umieść kod:

 

GMLx=64

y=32

 

2. W stepie obiektu 2 daj kod:

 

GMLif (instance_number(object1)==0)

{

move_towards_point(o_punkt.x,o_punkt.y,4)

}

 

chyba, że wolisz, żeby Ci tam go przeniosło od razu, to daj kod:

 

GMLif (instance_number(object1)==0)

{

with(object2)x=64

with(object2)y=32

}

 

Dziex, jestes super.

A umielbys zrobic jeszcze ze jezeli istnieje obiekt3(np) to obiekt1 leci do niego z predkoscia 2??

Proszę, bo zapomniałem dodać tego w pierwszym poście, a sam teraz próbuję i mi nie wychodzi :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...