karolo320 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Witam i sorry ze pisze któryś raz z kolei (jeśli problem zostanie rozwiązany postaram się ograniczyć moje pytania) :) Potrzebny mi kod, który Po zniszczeniu obiektu1 sprawi, że obiekt2 będzie podążał do danego obszaru (64,32) Nie jest to chyba trudne dla osoby która się zna :) Z góry dziękuję "programiście" i wszystkim biorącym udział w dyskusji! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 EDIT (ja nawet edytora tekstu nie ogarniam -.-) Witam i sorry ze pisze któryś raz z kolei (jeśli problem zostanie rozwiązany postaram się ograniczyć moje pytania) :) Potrzebny mi kod, który Po zniszczeniu obiektu1 sprawi, że obiekt2 będzie podążał do danego obszaru (64,32) A jeśli obiekt1 istnieje obiekt2 ma się niszczyć (instance_destroy czy coś takiego) Nie jest to chyba trudne dla osoby która się zna :) Z góry dziękuję "programiście" i wszystkim biorącym udział w dyskusji! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordoba Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Ja bym to zrobił tak: 1. Zrób obiekt za którym będzie podążał obiekt2 po zniszczeniu obiektu 1, nazwijmy go: "o_punkt": Create tego obiektu umieść kod: GML x=64 y=32 2. W stepie obiektu 2 daj kod: GML if (instance_number(object1)==0) { move_towards_point(o_punkt.x,o_punkt.y,4) } chyba, że wolisz, żeby Ci tam go przeniosło od razu, to daj kod: GML if (instance_number(object1)==0) { with(object2)x=64 with(object2)y=32 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Ja bym to zrobił tak: 1. Zrób obiekt za którym będzie podążał obiekt2 po zniszczeniu obiektu 1, nazwijmy go: "o_punkt": Create tego obiektu umieść kod: GMLx=64 y=32 2. W stepie obiektu 2 daj kod: GMLif (instance_number(object1)==0) { move_towards_point(o_punkt.x,o_punkt.y,4) } chyba, że wolisz, żeby Ci tam go przeniosło od razu, to daj kod: GMLif (instance_number(object1)==0) { with(object2)x=64 with(object2)y=32 } Dziex, jestes super. A umielbys zrobic jeszcze ze jezeli istnieje obiekt3(np) to obiekt1 leci do niego z predkoscia 2?? Proszę, bo zapomniałem dodać tego w pierwszym poście, a sam teraz próbuję i mi nie wychodzi :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordoba Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 W create obiektu 3 daj: GML global.jestem=1 A w obiekcie 1 w step daj kod: GML if global.jestem=1 { move_towards_point(object3.x,object3.y,2) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 29 Stycznia 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 lepiej GML if( instance_exists( object3 ) { move_towards_point( object3.x,object3.y,2 ); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się