AlanW Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Mam pytanie - jak najlepiej rozwiązać zagadnienie rozdzielczości w grach? Tak żeby na wszystkich (przynajmniej większości) wyświetlało się bez problemów, i czy mogę tego dokonać z roomami wielkości 1600x1200? Chciałem żeby grafiki były bardziej dokładne ale tylko na moim (1650x1050) działa to dobrze. Próbowałem różnych opcji w Global Game Settings i dałem możliwość wyboru rozdzielczości za pomocą GML display_set_size(1024,768) ale na niektórych monitorach obiekty są jakby przesunięte względem spritów (mam obiekt który gdy na niego najadę myszką zmienia sprite na inny - zmiana ta dokonuje się gdy najadę zupełnie gdzieś indziej niż wyświetlany jest sprite). EDIT: Nie wiem czemu nikt nie odpisze - szukałem w starszych tematach ale nie znalazłem tam odpowiedzi na pytanie czy room o rozmiarach 1600x1200 mógł by być poprawnie (oczywiście z pewną utratą jakości) wyświetlany na monitorach z mniejszą rozdzielczością (jakiś automatyczne skalowanie ale żeby nie powodowało to problemu opisanego powyżej)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się