MiChAl200 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Mam jak na razie dwu poziomową platformówkę. Główna postać strzela jabłkami, ale ma ograniczoną ilość. Na początku ma 0, ale jak podniesie jabłko zmienna podnosi się o jedno. Problem polega na tym, że liczba jabłek po wejściu na nowy poziom się zeruje. Próbowałem zmienić zmienna "strzal" na globalną ale to nic nie dało. Co robić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Gdzie tworzysz zmienną global.strzal? Domyślam się, że w Create bohatera. Wtedy za każdym razem gdy bohater się pojawia (czyli również wtedy gdy zaczynasz nowy room) zmienna jest na nowo ustawiana. Zamiast tworzyć ją w create bohatera twórz ją w zdarzeniu Game Start jakiegoś obiektu, który znajduje się w pierwszym roomie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiChAl200 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Po 1: Masz rację, miałem w Create bohatera :D Po 2: Działa dzięki ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się