Skocz do zawartości

Zmienne w innych pokojach


MiChAl200

Rekomendowane odpowiedzi

Mam jak na razie dwu poziomową platformówkę.

Główna postać strzela jabłkami, ale ma ograniczoną ilość.

Na początku ma 0, ale jak podniesie jabłko zmienna podnosi się o jedno.

Problem polega na tym, że liczba jabłek po wejściu na nowy poziom się zeruje.

Próbowałem zmienić zmienna "strzal" na globalną ale to nic nie dało. Co robić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie tworzysz zmienną global.strzal? Domyślam się, że w Create bohatera. Wtedy za każdym razem gdy bohater się pojawia (czyli również wtedy gdy zaczynasz nowy room) zmienna jest na nowo ustawiana. Zamiast tworzyć ją w create bohatera twórz ją w zdarzeniu Game Start jakiegoś obiektu, który znajduje się w pierwszym roomie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...