siwy160 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Mam mały problem. Chcę aby obiekt zatrzymał się jeśli znajdzie się na pewnej lini. GML if (collision_line(170,200,85,590,wrog_1,0,false)) then { speed=0 } wyskrobałem coś takiego, ale to powoduje zatrzymanie się wszystkich obiektów na planszy. Jak zrobić, aby zatrzymał się tylko ten obiekt który znajdzie się na tej lini? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielus Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Gdzie dokładnie dałeś ten kod? Bo to raczej niemożliwe żeby zatrzymywało wszystkie. i jeśli używasz { } to już nie pisz then :) np: GML if( a==b ) then a+=1; if( a==b ){ a+=1; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy160 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 po c++ tak mam :P i później w nawiasie dojdzie więcej instrukcji, nie tylko sam speed=0 kod mam w step obiektu wrog_1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Draconis Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Nie jestem pewien, lecz czy ten kod nie sprawdza czy jakikolwiek wrog_1 dotknie linii, i wtedy zatrzymuje każdy? GML qwerty=collision_line(170,200,85,590,wrog_1,0,false) if (qwerty>0) { qwerty.speed=0 } Spróbuj coś takiego, nie wiem czy zadziała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy160 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Dzięki, ale już sobie poradziłem innym sposobem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi