alwin Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Mam towera który ma zasięg powiedzmy 200 pixli ; teraz chcę aby wszystkie obiekty którę będą w tym zasięgu zmieniały wartość swojej zmiennej cloak na false; a kiedy będą poza tym zasięgiem aby cloak znów równało się true; jakies pomysły? Standardowy kod na strzelanie tu nie działa z instance_nearest :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neros Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 nie jestem pewien ale może GML if distance_to_object(wiezyczka)<200 {cloak=false}; else {cloak=true}; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 GML if distance_to_object(instance_nearest(o_wieza)) { cloak=true; } else { cloak=false; } połącz instance nearest z distance_to object Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alwin Opublikowano 6 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 W sumie nie myslałem nad tym aby zakodować to od strony wroga. To w ostateczności.. a nie dałoby się zrobić tego w towerku? GML if (instance_exists(obj_bug_parent)){ // sprawdzamy czy istnieje jakikolwiek wróg object = obj_bug_parent //poszukiwnay/liczony obiekt for ( i = 0; i < instance_number( object ); i += 1 ) { id_ = instance_find( object, i ); if ( point_distance( x, y, id_.x, id_.y ) < this_bullet_range ) { if(id_.cloak == true) { id_.cloak = false; } } else {id_.cloak = true;} } } Mam tak, jak jest jedna wieża na mapie to ok działa.. ale jak juz dwie to się sypie:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alwin Opublikowano 6 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 W zasadzie może być i ze strony towerka:) Dzięki ziomki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Jak koniecznie chcesz od strony wieży to do kodu co ci dali dodaj zwykłe with. GML with(obj_bug_parent) { if distance_to_object(instance_nearest(o_wieza)) cloak=true; else cloak=false; } Tylko to będzie nieoptymalne, bo każda wierze będzie to robić niepotrzebnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się