Skocz do zawartości

Obiekt w zasięgu.


alwin

Rekomendowane odpowiedzi

Mam towera który ma zasięg powiedzmy 200 pixli ; teraz chcę aby wszystkie obiekty którę będą w tym zasięgu zmieniały wartość swojej zmiennej cloak na false; a kiedy będą poza tym zasięgiem aby cloak znów równało się true;

jakies pomysły? Standardowy kod na strzelanie tu nie działa z instance_nearest :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie nie myslałem nad tym aby zakodować to od strony wroga. To w ostateczności.. a nie dałoby się zrobić tego w towerku?

 

GML
if (instance_exists(obj_bug_parent)){ // sprawdzamy czy istnieje jakikolwiek wróg

object = obj_bug_parent //poszukiwnay/liczony obiekt

for ( i = 0; i < instance_number( object ); i += 1 )

{

id_ = instance_find( object, i );

if ( point_distance( x, y, id_.x, id_.y ) < this_bullet_range )

{

 

if(id_.cloak == true)

{

id_.cloak = false;

}

 

 

 

} else {id_.cloak = true;}

}

 

 

}

 

Mam tak, jak jest jedna wieża na mapie to ok działa.. ale jak juz dwie to się sypie:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak koniecznie chcesz od strony wieży to do kodu co ci dali dodaj zwykłe with.

GML
with(obj_bug_parent)

{

if distance_to_object(instance_nearest(o_wieza))

cloak=true;

else

cloak=false;

}

 

Tylko to będzie nieoptymalne, bo każda wierze będzie to robić niepotrzebnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...