iczigo Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Przykład działa na podstawie kolizji liniowych, pokazuje on jak zbudować grę w kulki, oraz jak wyświetlać jaka będzie następna kulka. Można go dowolnie modyfikować i dodawać nowe rzeczy, oczywiście jeśli go wykorzystasz prosił bym o umieszczenie mnie w twórcach gry. Mi wydaje się przydatny. Link: https://gmclan.org/up6286_11_kolki.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelman Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 co to gra w kolki? Przerzucę się na win i wtedy ściągnę. Ocenię w edicie E: Przykład ciekawy, ale jeśli są więcej, niż 3 kulki (przynajmniej pionowo), nie zalicza ich i niszczy tylko 3. Eee... masz te 4/5 :) E2: Fajnie, że plik nazywa się kolka i obiekt też nosi zacną nazwę kolka :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Przykład nieciekawy. Nie podoba mi się bardzo to opóźnienie ze znikaniem kulek. A czy nie lepiej byłoby zrobić jeden obiekt kulka i dawać żeby wykrywalo czy sąsiadujący obiekt ma np sprita czerwonego wtedy znika? Przykład brzydki. Mógłbym powiedzieć 2/5 bo dałoby się lepiej to zrobić i to o wiele. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkarius Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Odniosłem to samo wrażenie, może i działa ale sposób wykonania nie nadaje się na przykład. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iczigo Opublikowano 6 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Trochę ulepszyłem ten silnik oto link do nowszej wersji: https://gmclan.org/up6286_11_794fbe0d14.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Teraz znacznie lepiej ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muchaszewski Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Znacznie, ale nadal jest błąd. Ustaw sobie dwie kolki ;P w jednym kolorze w dwóch rzędach. Jedną komunę pomiędzy zostaw wolną. Następnie spuść ten kolor pomiędzy. Co się stanie?? Zniknie pierwszy rząd, czyli zanim doleci do końca planszy. Ale za sam przykład dam 4/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się