Skocz do zawartości

Zablokowane Global Left Button


ALT

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki kod:

GML (Global Left Button)
if what = 0

{

if !other.image_index = 5

{other.image_index+=1}

}

 

Obiekt który dotyka obiekt mm(celownik) powinien zmienić swój numer klatki o jeden w przód,a nic się nie dzieje,czego???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce mi się analizować, ale other można używać tylko wewnątrz zdarzeń kolizji oraz instrukcji with. Więc ten kod to jakieś brednie.

 

EDIT:

W kolizji oznacza obiekt z krórym się koliduje, a wewnątrz with oznacza obiekt który te with wywołał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

zrób sobie w celowniku:

 

GML
a = instance_nearest( x,y );

with( a )

{

//ultra kod na zmiane klatki

//dobra już napisze

if( image_index != 5 )

image_index += 1;

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Nie wiem czy o to ci chodziło, bo nie umiesz pisać ale:

 

GML (create)
p = 200;

GML (step)
p -= 1;

GML (draw)
draw_set_color( c_red );

draw_line_width( 200, 20, 200 + p, 20, 6 );

 

 

edit: a dziwne, bo tak mi sie to zmienianie obrazka po najechaniu celownikiem skojarzyło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...