alwin Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Mam obiekty które latają po pathu a w nie strzelają towerki. W create obiektu mam path_start(bla bla). No i zrobiłem sobie taką wieżyczkę która bedzie zamrażała np na 2 sekundy wroga. Dałem sobie w naboju other.path_speed=0 , ale nie weim jak później wrócić po 2 sekundach do starej prędkości wroga:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 other.path_speed=0; other.alarm[0]=60; instance_destroy(); [alarm[0] u wroga] path_speed=(poprzednia wartosc); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alwin Opublikowano 1 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Wow a ja tak kombinowałem.. dzięki wielkie:* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się