pio_trek Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 No więc mam w swojej grze silbik DHDRL (ile nerwów kosztowało mnie przenoszenie wszystkiego xD) No ale jest problem, ponieważ gdy dodaje jakiś edekt itd. Mogę regulować światłem ale niemogę regulować wielkością całego oświetlenia. Przykładowo wygląda to mniej więcej tak: http://img248.imageshack.us/my.php?image=gmclanaa1fb.jpg No i niewiem co dalej robić....... Próbowałem coś zmienić w katalogu DHRDL/ System bo tam sa te create i jakis tam skrypcik no ale nic zabardzo niema tam o rozdzielczosci, a jeli ustawie pare tych objectow to jest czaaaarno i tez tylko w tym miejscu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 Nie znam się na DHDRL, ale po screenie mogę przypuszczać, że w skryptach jest ustawiony obszar działania mniejszy niż masz rozmiar viewa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio_trek Opublikowano 6 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 thx BP ale domyslilem sie tego ;) niemoge nic takiego znalesc, choc moglem pominac bo dosyyyyyc duzo jest tych skryptow........ :/ EDIT: juz zrobilem to zalezalo od viewow choc niemialem ich ustawionych xD a w kodzie niema ani linijki....... heh 3 godziny do tylu :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 Moze ktoś podaćprzykład ja kzrobić światło w grze np latarni?? Tylko jak najprostszym sposobem i na niezarejstrowany gm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 @up Kur**, zrozumiesz że się nie da? Pozdrawiam, Iv!n. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...