neros Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 Mam taki problem, potrzebuje pewnego kodu, ale nie wiem jak się za niego zabrać Chodzi mi o to gdy np x+ obiektu Blok jest puste, spada on na bok, tak jak w rzeczywistości powinien spaść Nie wiem czy zrozumiecie o co chodzi, ale proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 Chodzi mi o to gdy np x+ obiektu Blok jest puste, spada on na bok, tak jak w rzeczywistości powinien spaść Patrząc na rysunek, w rzeczywistości tak nie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neros Opublikowano 6 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 @up Zrobię to po kolizji, ale chodzi o realistyczne spadanie. Teraz się kapłem że w zaawansowanych dałem, chyba nie przeszkadza 0.p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 Po kolizji od boku najpierw przechyli się w drugą stronę. Jak obiekt uderzający jest bardzo niski to spadnie właśnie w tą drugą stronę :P . Postaw sobie ołówek pionowo i uderz go drugim od boku i zobacz xD . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 Jemu chyba chodziło o coś takiego, że klocek nie zsuwa się przy boku tego wyższego klocka, tylko tak jakby trochę od niego "odskakuje". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neros Opublikowano 6 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 Ehh, może inaczej Sorka za jakość, rotate w gm'ie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 Aaa, fizykę starasz się napisać. No to takie proste nie będzie, musisz wziąć pod uwagę wszelkie możliwości, gdzie zostanie uderzony klocek, przełożyć prędkość przedmiotu uderzającego na prędkość opadania. Musisz także zwrócić uwagę na to, że klocek nie przewróci się tak samo kiedy uderzysz go z góry, niż kiedy uderzysz go z dołu. Jednym słowem - kupa roboty. Ale fakt, opłaca się. Ładne efekty itp. Niestety, w tej kwestii nie jestem w stanie Ci pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 Ściągnij sobie GMphysics bo wątpie, że umiesz fizykę aż na takim poziomie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 Ściągnij sobie GMphysics bo wątpie, że umiesz fizykę aż na takim poziomie tongue2.gif to nie jest prawie zaden poziom biorąc pod uwage że mało sił ma działać na to ciało, w gimnazjum o tym uczą jeśli ktokolwiek tam uważa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iczigo Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Obróć blokiem względem jego dolnego prawego rogu. Niech blok się obraca dopuki nie dojdzie do kolizji z drógim blokiem wtedy niech przestanie się obracac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 to nie jest prawie zaden poziom biorąc pod uwage że mało sił ma działać na to ciało, w gimnazjum o tym uczą jeśli ktokolwiek tam uważa Nie przypominam sobie, żebym miał takie rzeczy w gimnazjum ;/ . dopuki nie dojdzie do kolizji z drógim blokiem Coś ci się literki "u" pozamieniały. A tak poza tym, taka sytuacja nie zawsze występuje :P , raczej wtedy jak obiekt jest ciężki a tarcie niemałe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iczigo Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Mam tu przykład robiony na szybko ze zmianą xoffset i yoffset. Najpierw dotknij środkowy klocek delikatnie myszką z prawej, wyłącz, włącz ponownie i dotknij z lewej. Klocek powinno się dać przewracać na obydwie strony. Link: https://gmclan.org/up6286_11_prz.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się