Rafik01 Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 Witam Dzisiaj piszę z następującym problemem: Stworzyłem dla własnych potrzeb przykład, ( wciąż go poprawiam ) chodzenia po siatce z możliwością zmiany rozmiarów siatki podczas gry. Jednak po zmianie rozmiarów z 16x16 na np. 24x16 obiekt porusza się nadal jak przy 16x16. Dopiero, gdy rozmiary są takie same np. 24x24 wszystko działa jak należy. Mniej więcej zlokalizowałem problem, jednak nie widzę dokładnie gdzie on występuje. Link do przykładu: https://gmclan.org/up5592_12_GridMoving.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafik01 Opublikowano 25 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 Problem rozwiązany. Źle podałem pozycje przy pozycjonowaniu. x = mouse_x div global.GridHeight * global.GridWidth;//Poziome poruszanie się według siatki y = mouse_y div global.GridHeight * global.GridWidth;//Pionowe poruszanie się według siatki A zamiast tego powinny się zmienić pozycje na: x = mouse_x div global.GridHeight * global.GridHeight;//Poziome poruszanie się według siatki y = mouse_y div global.GridWidth * global.GridWidth;//Pionowe poruszanie się według siatki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się