Axlii Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Cześć pomysłałem żeby też sobie zrobić taki temat gdzie będe zadawał pytania. To może pierwsze :) Chciałem zrobić sobie program który zrobi coś z WriteProcessMemory no i przykładowy adres to GML 0x004a1234 a jak przez cheat engine mam adres to mam takie coś GML 0D030708 co zrobić żeby był jak poprzedni? W sumie to nie jest pytanie z c++ ale ... Dwójka bo średnio znam argumenty tej funkcji writeprocessmemory. Tzn. GML WriteProcessMemory(~~,~~, ~~, ~~, ~~); i który argument odpowiada np. żeby jak w tym cheat engine zmienić value jakiegoś adresu? Trójka bo po włączeniu aplikacji to za każdym razem adres jest inny i nie wiem jak pobrać go. ;/ Mam nadzieję że odpowiecie dzieki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Cześć pomysłałem żeby też sobie zrobić taki temat gdzie będe zadawał pytania. To może pierwsze :) Chciałem zrobić sobie program który zrobi coś z WriteProcessMemory no i przykładowy adres to GML 0x004a1234 a jak przez cheat engine mam adres to mam takie coś GML 0D030708 co zrobić żeby był jak poprzedni? W sumie to nie jest pytanie z c++ ale ... dodajemy prefix 0x :) 0x0D030708 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axlii Opublikowano 13 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 yy dzięki : ) i proszę o odpowiedź na resztę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Musisz najpierw otworzyć proces FindProcess, później http://msdn.microsoft.com/en-us/library/aa909195.aspx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axlii Opublikowano 13 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 To jest kod programu GML HWND hwnd; HANDLE hProcess; hwnd = FindWindow("Opera",NULL); DWORD pid; if(hwnd) { GetWindowThreadProcessId(hwnd, &pid); hProcess = OpenProcess(PROCESS_ALL_ACCESS, false, pid); } long address = 0x004a1234; long buff; //------------------------------------------------------------------------ WriteProcessMemory(hProcess, (LPVOID)address, (LPVOID) &buff, 255, 0); są jeszcze te #includy ale nie napisałem może być coś źle ale mi chodzi o to który argument w tej funkcji odpowiada za wartość jak jest w cheat engine VALUE. A dokładniej jak zmienić TO: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Ten, do którego przekazujesz wskaźnik na "buff", czyli lpBuffer. Tylko zmień rozmiar bufora podany w nSize bo long ma 4 bajty, nie 255. long buff = 12345678; WriteProcessMemory(hProcess, (LPVOID)address, (LPVOID) &buff, sizeof( buff ), 0); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axlii Opublikowano 14 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Yey działa dzięki ja wstawiłem akurat. Tylko, pisze hacka do tego icy towera na nk na latanie . dla tych co nie wiedzą icy tower to taka gra gdzie skaczesz gościem i wchodzisz jak najwyżej w jakby takiej wieży. Nom i działa tylko jak tam jest zmienna i ona tam ma czy postać jest na ziemi czy w powietrzu to ta wartość sie zmienia po restarcie. Co zrobić żeby pobrać adres jej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się