Malaczek Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 Witam, chcę zrobić melodię w tle i mam dwa problemy 1. Muzyka zaczyna mi grać po 10-20sec. 2. Za każdym przejściem room'a muzyka się wznawia i znowu czekamy. Jestem kompletnie zielony i nie wiem jak zrobić, żeby temu zapobiec :rolleyes: Z góry dzięki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordoba Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 2.Robisz obiekt muzyka a w nim dajesz kod: W event game start: GML sound_loop(muzyka); Edit: W obiekcie jeszcze zaznacz fajką Persistent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malaczek Opublikowano 8 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 ___________________________________________ ERROR in action number 1 of Create Event for object Muzyka: Error in code at line 1: sound_loop(muzyka); at position 12: Unknown variable muzyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malaczek Opublikowano 8 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 ups zapomniałem zmienić słowo "muzyka" <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordoba Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 Omg, za "muzyka" podaj nazwę swojej muzyki, taką jaką napisałeś przy jej tworzeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malaczek Opublikowano 8 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 eee... wszystko było by git, ale jak przenosi mnie do 2 room'a znowu melodia podlega restartowi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...