Alternative Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 GML xi=0; yi=0; a=60; while(1) { if yi*a>=global.height { break; } if xi*a>=global.width { xi=0; yi+=1; } draw_set_color(c_red); draw_point(xi*a,yi*a); xi+=1; } No i pisząc ten kod miałem nadzieję, że ujrzę w polu 320x240 czerwone punkty co 60 pixeli, okazało się że nic nie widać. Why? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 while(1) co to za idiotyczny warunek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 while to jest chyba jakaś pętla, a co do kodu to masz go w draw? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alternative Opublikowano 19 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 co do kodu to masz go w draw? tak. while(1) co to za idiotyczny warunek? Taki, że ma się wciąż robić póki ja nie napiszę "break". e: tylko nie mówcie że mam jakieś gridy rysować czy coś, bo ja robie takie coś że te punkty też mają być sprawdzane i porównywane (robię motion detector na kamerke) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 GML xi = 0; yi = 0; a = 60; for( yy = 0; yy < global.height; yy += a ) { yi += 1; for( xx = 0; xx < global.width; xx += a ) { xi += 1; draw_point_color( xx, yy, c_red ); } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alternative Opublikowano 19 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 ano właśnie się zastanawiałem tak: "kiedyś chyba to robiłem na pętli for.. a tam zrobie na while", no i błędnie. thx EDIT: Aha jeszcze jedno bo ja robię tak, że co 60px jest punkt, w którym będzie porównywany lastcolor i currentcolor (z kamerki internetowej), no i teraz pytanie - w czym nalepiej zapisywać info o last i current? ja to chciałem na tabelach bo innego pomysłu nie mam, ale to bedzie chyba najgorsze co mozna zrobic.. hm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 Użycie while nie było by błędem... ale po co, skoro jest for. Dlaczego nie w tabelach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alternative Opublikowano 19 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 chociaż mooże. i to wtedy tak?: GML last[x,y]=blablabla; cur[x,y]=blablabla; dobra tak czy siak jakos dam rade ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 GML xi = 0; yi = 0; a = 60; for( yy = 0; yy < global.height; yy += a ) { yi += 1; for( xx = 0; xx < global.width; xx += a ) { xi += 1; draw_point_color( xx, yy, c_red ); last[xi,yi] = cur[xi,yi]; cur[xi,yi] = ...; // Pobranie koloru } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi