gothicner Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Witam! Jak zrobić żeby object miał sprite sladający się z kilku klatek ale zeby zamiast animacji było takie cuś: Zmienna pojemność = 10 to jest klatka pierwsz = 9 to druga i tak dalej? Za pomoc z góry dziękuję! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielus Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 GML (create) image_speed=0; GML (draw) switch(pojemnosc) { case 10: image_index=1; //numer klatki break; case 9: image_index=2; break; } itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 GML //create image_speed=0 //step image_index=pojemnosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gothicner Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 GML (create)image_speed=0; GML (draw)switch(pojemnosc) { case 10: image_index=1; //numer klatki break; case 9: image_index=2; break; } itd wtedy object w ogłole nie ma sprita Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielus Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 to daj jeszcze w draw draw_sprite(sprite_index,image_index,x,y); Bo jak dasz jakis kod do draw to przestaje automatycznie rysowac sprita i musisz dodac ten kod :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się