TheMarcQ Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 czy można wysyłać surface przez mplay_data_read()? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 odczytuj pixel po pixelu i go przesylaj, ale bez jaj, nie przez mplay bo to wieki bedzie trwalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 dobra ale jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 GML pixel = surface_getpixel( sur, x, y ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 dobra, zrobiłem to inaczej po prostu wysyłając instrukcję jak to ma być rysowane zamykam, problem rozwiazany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi