Cekol Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 ej powiedzcie mi! albo proszę:P jak się robi dzwięk 3D ale bez błędów.czyli ak by było na planszy 10 tych samych obiektów to kaźdy aby robił dzwięk ale od swojej pozycji a nie od pierwszego obiektu swego typu który został połoźony pierwszy na mapie. Więc jak mnie nie rozumiecie to czy byście mogli zrobić mi przykład jak zrobić dzwięk 3D. i mam drógie pytanie. czy da się zrobić dzwięk 3D innym sposobem niź sound_3d_set_cośtam? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 snd_id = snd_przykladowy; sound_3d_set_sound_position(snd_id,x,y,0); sound_3d_set_sound_distance(snd_id,0,100); sound_play(snd_id); Sprawdź :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 14 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 tylko niewiem zabardzo jak obsługiwać ten skrypt :( Bo niewiem gdzie w skrypcie jest nazwa obiektu która ma słuszeć dzwięk wytfażany przez inny obiekt(obiekty) :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 Przecież w GM nie jest tak, jaki objekt wydaje dźwięk (przy dźwięku 3D), tylko z jakiego miejsca jest wydawany. Musisz podać współrzędne obiektu w miejsce x, np. obiekt.x. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się