GMTraker Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 :mellow: Jak w tym przykładzie zrobić multiteksturowanie(każda ściana ma inną teksturę), oprócz robienia czterech obiektów odpowiedzialnych za poszczególne ściany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 1. jakim przykladzie? 2. gm + multiteksturing (ten wlasciwy) + wydajne = doooobre, tyle ze to nie ta bajka :D 3. zrob teksture skladajaca sie z tekstur scian i koordynaty ustawiaj na konkretne pozycje w teksturze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GMTraker Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 kurde sorki, linka nie dałem https://gmclan.org/up3604_12_Topdown_3d_Engine.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się