gothicner Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Witam! Co zrobić zeby dany object mial sprite'a takiego jak wartość zmiennej rodzaj + Stand Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 GML execute_string(' sprite_index = '+string(rodzaj)+'Stand '); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 GML execute_string(' sprite_index = '+string(rodzaj)+'Stand; '); to żeś wymyślił nie lepiej tak. Jeśli dobrze zrozumiałem o co chodzi w temacie global.sprite[0][0]=sprite01 global.sprite[1][0]=sprite02 ........... global.sprite[n][n]=sprite_n a gdy chcesz innemu obiektowi dac tego sprita dajesz po prostu sprite_index=global.sprite[rodzaj][stan] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 to żeś wymyślił Dalem mu to co chcial w 1 linicje, ale przeciez lepiej babrac sie z tablicami, zapamietam na przyszlosc. PS. Tak w ogole to pytanie jest po byku wytlumaczone.. Nie wiemy co to za zmienne, czy to sa 2 stringi i sprity sie nazywaja string1_string2, czy to 2 liczby, czy to ma byc zmienna rodzaj + 'Stand' (jak napisalem), czy to ma byc 'rodzaj' + zmienna Stand. Mozemy jeszcze podac 50 rozwiazan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Dalem mu to co chcial w 1 linicje, ale przeciez lepiej babrac sie z tablicami, zapamietam na przyszlosc. Lepiej babrać się w execute_string ;3 ? poza tym tak na oko widzę że twój kod nie za bardzo by zadziałał bo jak już to execute_string(' sprite_index = '+string(rodzaj)+string(Stand)) ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Zadzialalby. Co zrobić zeby dany object mial sprite'a takiego jak wartość zmiennej rodzaj + Stand Ja tu nie widze 'wartosc zmiennych rodzaj + Stand' tylko wartosc zmiennej rodzaj + slowo 'Stand', dokladnie tak jak napisalem :) PS. Co w execute string jest do babrania? To jest 1 linijka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Zadzialalby. Ja tu nie widze 'wartosc zmiennych rodzaj + Stand' tylko wartosc zmiennej rodzaj + slowo 'Stand', dokladnie tak jak napisalem :) PS. Co w execute string jest do babrania? To jest 1 linijka. To już raczej zgadywanie o jaki standard chodzi :P co do execute jest po prostu nie optymalny :) i łatwo porobić sobie błędy dzięki niemu PS. Tak w ogole to pytanie jest po byku wytlumaczone.. Nie wiemy co to za zmienne, czy to sa 2 stringi i sprity sie nazywaja string1_string2, czy to 2 liczby, czy to ma byc zmienna rodzaj + 'Stand' (jak napisalem), czy to ma byc 'rodzaj' + zmienna Stand. Mozemy jeszcze podac 50 rozwiazan. zgadzam się :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się