Skocz do zawartości

Kolejny problem z maską...


uzu13

Rekomendowane odpowiedzi

No wiec mam kolejny problem z maską... Mam klocki po ktorych chodzą sobie hero. Kod klocka w kolizji z playerem

GML
with(Player_1)

{

if (vspeed>0&&!place_free(x,y+vspeed))

move_contact_solid(270,vspeed);

 

if sprite_index=sprite_naruto_jump_right2=true

{

sprite_index=sprite_naruto_stance_right

}

if sprite_index=sprite_naruto_jump_left2=true

{

sprite_index=sprite_naruto_stance_left

}

 

 

vspeed=0;

}

Klocek jest solid

Cała grawitacja ładnie działa, ale jak umieszcze klocek wyzej nad bohatera i skocze w lewa lub prawa czesc klocka ( on jest kwadratowy a po gornej czesci sie chodzi...) bohater sie do niego przykleja :/ Chce aby sie odbil, badz po prostu zsunął

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...