Skocz do zawartości

Maska obiektu


uzu13

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Stworzylem sobie 3 maski dla jednego obiektu. 1 podczas chodzenia, 2 podczas kucania, 3 podczas skakania. I chcialem uzyskac taki efekt, ze jak z pozycji stopjacej kucne, maska obiektu zmieni sie i idwrotnie. Uzylem opcji mask_index= Lecz moja postac gdy kucnie juz nie chce wstac :/ a maska dalej jest ta, ktorej mam uzyc do chodzenia normalnie. Czyli maska jest z pozycji stojacej, gdy moj hero kuca, po czym nie chce wstac ( nie zmienia sie sprite ). Pomocy :unsure:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmieniasz maske ale widac o sprajcie zapominasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mam na to jak kucnie, aby zmienił maske na kucającą

GML
if sprite_index=sprite_naruto_stance_right

{

if keyboard_check(ord('S'))

{

sprite_index=sprite_naruto_crouch_right

mask_index=mask_crouch

}

}

A to mam jak wstanie, aby zmienil na maske w stojce

GML
if sprite_index=sprite_naruto_crouch_right

{

if keyboard_check_released(ord('W'))

{

sprite_index=sprite_naruto_stance_right

mask_index=mask_walk

}

}

I tak samo mam z pozostalymi spritami jak sprite_naruto_crouch_left itd ( bo troche ich jest )

PS: Nie wiem czy maska się zmienia czy nie :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...