Skocz do zawartości

Zablokowane pociski


Simonell

Rekomendowane odpowiedzi

pocisk:

step:

image_single = direction / 4;

collision player:

destroy the instance wrog

destroy the instance self

collision sciana:

destroy the instance self

intersect boundary:

destroy the instance self

 

player:

create:

global.pocisk3='0'

step:

image_single = direction / 4;
if (joystick_xpos(1) <= -0.6) //LEFT
direction+=5;
if (joystick_xpos(1) >= 0.6) //RIGHT
direction-=5;
if (joystick_ypos(1) <= -0.6) //UP
speed=3
if (joystick_ypos(1) >= 0.6) //DOWN
speed=-3
if (joystick_check_button(1,1))
if global.pocisk3='0' {
instance_create(x+35,y+15,pocisk1)
}

collision pocisk:

if health=10 {
show_message('przegrales')
game_end()
}
else {
health-=10
}

collision apteczka:

health+=20

collision sciana:

x=xprevious
y=yprevious

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...