IamTheLaw Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 witam, mam taki problem: jak zrobić by wróg wykrył pozycję gracza i ustawił odpowiednio sprite'a? mam obiekt hero i obiekt wróg, jeśli hero jest po lewej stronie wroga to wróg zmienia sprite na spr_lewo, a gdy hero jest po prawej stronie wroga to zmienia sie sprite wroga na spr_prawo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 więc zrób tak jako że pozycje x zwiększają się w prawo to gdy o_player.x>o_enemy.x to sprite obraca się w . GML if o_player.x>o_enemy.x { image_index=s_enemyp } else { image_index=s_enemyl } E. 500 postów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 GML image_xscale=sign(wrog.x - player.x); I nie trzeba 2 sprite'ów mieć, wystarczy 1 zestaw animacji z postacią skierowaną w prawo xD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 @pablo: tak, o ile masz PRO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 13 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 masz pro więc wykożysta, dzienx ziomki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się