vbig Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 Witam! Jak wywołać tekst z globalnej zmiennej? Tekst a właściwie cyfrę. Otóż napisałem sobie coś takiego: GML //Object: oPlayer //Event: Create global.Kamyki10 = 10 //Event: Collision Event with object skała global.Kamyki10-=1 if global.Kamyki10=0 then { show_message("PRZEGRANA! UDERZYŁO CIĘ 10 KAMYKÓW!") } //Object: oNth //Event: Step draw_set_font(font0) draw_text(64,32,global.Kamyki10) Global.Kamyki10 powinna pokazywać pozostałą ilość bezpiecznych uderzeń... No i nie wiem gdzie jest błąd gdyż jak na moje wszystko powinno być dobrze, ale ja ogólnie robie w GM jakiś tydzień i może jestem zbyt mało wprawiony :) Proszę o pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 GML draw_text(64,32,string(global.Kamyki10)) Musisz dawac string() bo to liczba Edit: znaczy tfu, to jedyna mozliwosc jaka tu widze Edit2: rysujesz nie w step tylko w draw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vbig Opublikowano 11 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 niestety nadal nic :( EDIT Edit2: rysujesz nie w step tylko w draw. Działa :) Mój błąd. Dzięki za pomoc, zamykam ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi