Skocz do zawartości

Zablokowane Wywoływanie zmiennej globalnej


vbig

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! 

 

Jak wywołać tekst z globalnej zmiennej? Tekst a właściwie cyfrę. Otóż napisałem sobie coś takiego:

 

GML
//Object: oPlayer

//Event: Create

global.Kamyki10 = 10

 

//Event: Collision Event with object skała

global.Kamyki10-=1

if global.Kamyki10=0 then

{

show_message("PRZEGRANA! UDERZYŁO CIĘ 10 KAMYKÓW!")

}

 

 

//Object: oNth

//Event: Step

draw_set_font(font0)

draw_text(64,32,global.Kamyki10)

 

Global.Kamyki10 powinna pokazywać pozostałą ilość bezpiecznych uderzeń... No i nie wiem gdzie jest błąd gdyż jak na moje wszystko powinno być dobrze, ale ja ogólnie robie w GM jakiś tydzień i może jestem zbyt mało wprawiony :) Proszę o pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...