Lollus Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 W obiekcie WROG mam EVENT COLLISION z PLAYER Jak w obiekcie KOMPUTER sprawdzać, czy WROG ma kolizje z PLAYER ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 zmienna w colisionie i komp sprawdza zmienną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 w kolizji wroga z player: komputer.zderzenie=true Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lollus Opublikowano 10 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 A nie ma jakiejś funkcji? KOMPUTER to obiekt niezależny, sprawdza, czy jakikolwiek WROG ma kolizje z PLAYER Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 if wrog.distance_to_object(player)<=1 {akcja} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lollus Opublikowano 10 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 @up: To nie zadziała bo to funkcja a nie zmienna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 nie ma https://gmclan.org/index.php?wiki=article&zm=61 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 GML with wrog if place_meeting(x,y,hero) then kupa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się