Skocz do zawartości

Zablokowane Akcja po pewnym czasie


vbig

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

mam takie dość noobowskie pytanie jako iż jestem początkujący w GML i proszę mnie nie odsyłać do szukajki w miarę możliwości gdyż nie znalazłem tam odpowiedzi których oczekiwałem  :rolleyes:

 

chodzi mi o coś podobnego do funkcji alarmu, ale nie do końca... Chciałbym w jednym kodzie umieścić wszystkie wiadomości z gry i robię to na zasadzie

 

GML
if room = room1
itd. jednak mam problem z tym, aby wywołać w samym kodzie jakąś akcję po danym czasie próbowałem alarmu, ale wtedy w zdarzeniu muszę go wywoływać a to mi specjalnie nie pasuje niestety gdyż nie chcę zawalać milionami obiektów gry bo się trudno połapać... Z góry dziękuję za odpowiedzi  :thumbsup:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
alarm[0] = room_speed * 100;

event_perform(ev_alarm,0)

{

show_message("TEKST");

}

 

a tekst nadal pojawia się na samym początku :( Używam zdarzenia Create. Draw wywołuje od razu i bez przerwy a step bez przerwy i z opóźnieniem...

 

EDIT

Problem rozwiązany. Zamykam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...