vbig Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 Witam! mam takie dość noobowskie pytanie jako iż jestem początkujący w GML i proszę mnie nie odsyłać do szukajki w miarę możliwości gdyż nie znalazłem tam odpowiedzi których oczekiwałem :rolleyes: chodzi mi o coś podobnego do funkcji alarmu, ale nie do końca... Chciałbym w jednym kodzie umieścić wszystkie wiadomości z gry i robię to na zasadzie GML if room = room1itd. jednak mam problem z tym, aby wywołać w samym kodzie jakąś akcję po danym czasie próbowałem alarmu, ale wtedy w zdarzeniu muszę go wywoływać a to mi specjalnie nie pasuje niestety gdyż nie chcę zawalać milionami obiektów gry bo się trudno połapać... Z góry dziękuję za odpowiedzi :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 GML (jakis tam event) alarm[0] = //np.120</span> GML (step) event_perfrom(ev_alarm,0) { //tu akcje jakie mają się wykonać } chyba dobrze.. jeżeli to nie pomogło to, to pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vbig Opublikowano 10 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 GML alarm[0] = room_speed * 100; event_perform(ev_alarm,0) { show_message("TEKST"); } a tekst nadal pojawia się na samym początku :( Używam zdarzenia Create. Draw wywołuje od razu i bez przerwy a step bez przerwy i z opóźnieniem... EDIT Problem rozwiązany. Zamykam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi