Bern Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 Jak zrobić aby po kolizji z obiektem bohater został odrzucony w tą stronę w którą leci obiekt? Chodzi mi o to że gracz ma direction =0 czyli odwrócony jest w prawą stronę pocisk uderzy bohatera z góry czyli z jego lewej aktualnie strony po kolizji z obiektem zostanie odrzucony "na dół". W skrócie - gracz ma zostać odrzucony w tą stronę w którą leci obiekt a nie w przeciwną w którą jest zwrócony. Dla przykładu gracz jest zwrócony w lewą stronę pocisk leci na dół i uderza gracza "z góry", postać odlatuje na dół. Jakbym użył zwykłej komendy np. speed = -3 to gracza odrzuci w prawo. Proszę was o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 jest cos takiego jak GML point_direction Wiec w pocisku z kolizji z graczem, graczowi wciskasz speed jakis i ustawiasz jego direction na point_direction Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bern Opublikowano 4 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 Dzięki Saus takie proste rzeczy, a jak się ich nauczę od razu łatwiej tworzyć gry. Zamykam problem rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi