Markuz Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Mam takie 2 pętle które tworzą mi 2 rzędy skrzynek ( obj_box ) : GML x_start = 150; y_start = 150; for(n=100;n<200;n+=1;) { xx = x_start + (n*random(50)); yy = y_start + random(50); instance_create(xx,yy,obj_box); } x_start = 150; y_start = 450; for(n=100;n<200;n+=1;) { xx = x_start + (n*random(50)); yy = y_start + random(50); instance_create(xx,yy,obj_box); } Skrzynki mają losową wielkość , teksturę itp. jak sprawdzić czy nowo tworzona "skrzynka" styka się z inną i jeśli tak jest to ją usuwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 place_meeting() albo place_free() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 28 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Heh dzięki :) Jeszcze klika pytań : » Jak włączyć widoczność myszki w 3D ? » Jak zrobić aby w tym drawie: GML d3d_draw_cylinder(x-12,y-12,32,x+12,y+12,0,texture[1],2,1,1,8); d3d_draw_cone(x-16,y-16,32,x+16,y+16,64,texture[2],2,1,1,8); d3d_draw_cone(x-64,y-64,3,x+64,y+64,3,texture[2],2,1,1,8); // <-- TOO</span> "Obiekt cone" obracał się? Proszę o pomoc :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Może lengthdiry ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apollo11 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 1. Prostym sposobem będzie stworzenie dowolnego przez siebie kursora jako sprite'a i wpisanie w DRAW: GML d3d_set_projection_ortho(0,0,window_get_width(),window_get_height(),0) d3d_set_hidden(false) draw_sprite(spr_kursor,-1,mouse_x,mouse_y) d3d_set_hidden(true) 2. Trzeba się pobawić z funkcjami zaczynającymi się od: d3d_transform Tak poza tematem, to proponuje Ci wesprzeć w game makerze trzeci wymiar jakimś silnikiem (dobry będzie XenonCore albo Ultimate 3D). Na wbudowanym dużo nie zdziałasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się