Skocz do zawartości

direction


Rekomendowane odpowiedzi

He he Masz tutaj przykład który przed chwilką zrobiłem ^^"

 

DOWNLOAD

 

Pozdrawiam =^-^=

 

EDIT: Ojejku nie zauważyłem że chciałeś przykład obracania za myszką... ^^" ale myślę że sobie poradzisz. Jak jednak nie to pisz tutaj to ci zrobię przykładzik ^^

 

EDIT: Dobra... zrobiłem szybko to co trzeba :

 

DOWNLOAD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dam Ci algorytm, bo już nie pamietam składni:

 

DocKier = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y); 
OdwrKier = (DocKier + 180) mod 360;

if DocKier > OdwrKier {
    if direction <= DocKier
    && direction >= OdwrKier {
        Mnoznik = 1;
    }
    else {
        Mnoznik = -1;
    }
}
else
if direction >= DocKier
&& direction <= OdwrKier {
    Mnoznik = -1;
}
else {
    Mnoznik = 1;
}

if round(direction/5) != round(DocKier/5) {
    direction += Mnoznik*room_speed*0.1;
}

Edit: To może być troche zmieszana składnia, ale jak ktoś pamieta skłądnie GML'a to moze to do FAQ'a umieścić przerobione :)

 

Poprawiłem, działa :)

Tymon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...