Lunatyk Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 Jest możliwość żeby rysować cząsteczki na surface? Bo chciałbym później zapisać efekt cząsteczkowy w gifie a na mój rozum to najpierw każdą klatkę rysować na surfacie a później surface zamienić na sprite który można zapisać w postaci obrazka png lub innego formatu. Ważne żeby zapisać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 aktywujesz surface'a, potem particle_draw() (czy inna funkcja od rysowania czaseczek) i deaktywacja surface'a i gotowe :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lunatyk Opublikowano 28 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 Lol. To jest taka funkcja jak particle_draw() (lub coś podobnego)? Nie wiedziałem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 podalem zmyslona, nie pamietam jak sie dokladnie nazywala, ale rysowala czasteczki ktore sie tworzylo innymi funkcjami bazowymi z particle. poszukaj w dokumentacji GML Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lunatyk Opublikowano 28 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 Zaiste poszukam. Dzięki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się