Ezlur Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Jak sama kategoria wskazuje, jestem początkujący i mam pytanie. Mi do gry doskonale pasuje jeden efekt po zetknięciu gracza z obiektem, ale ww obiekt chciałbym powtórzyć w paru miejscach, tak żeby ten efekt powstawał tak, gdzie obiekt, w którym jest zrobiony... Chodzi po prosu o zmienianie X i Y efektu, w zależności od ustawienia objektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 jak tworzysz efekt? jesli to zwykle effect_create to masz w argumentach dane x i y i tam wpisz x i y obiektu, czyli zwykle x i y :D jak nie zrozumiesz to zrozumiesz jak ja zrozumialem co napisales, zapodaj jak to robisz na razie ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 pewnie ciśnie klockami xD Jak pan wyżej... wpisz x w miejsce dla x i y w miejsce dla y :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ezlur Opublikowano 25 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Dzięki, pomogło. BTW, ja "cisnę klockami" tylko to, czego nie znam, tak to jestem fanem kodu pisanego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 :] to bardzo dobrze! :] A jak czegoś nie wiesz to sobie ściągnij program od klocków ;D Przetwarza klocek na kod :] na początku bardzo przydatny ;] Action Decoder: https://gmclan.org/index.php?sciagnijplik=40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ezlur Opublikowano 25 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Mniam, program wyśmienity. Jeszcze raz dzięki! :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...