Ezlur Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Jak sama kategoria wskazuje, jestem początkujący i mam pytanie. Mi do gry doskonale pasuje jeden efekt po zetknięciu gracza z obiektem, ale ww obiekt chciałbym powtórzyć w paru miejscach, tak żeby ten efekt powstawał tak, gdzie obiekt, w którym jest zrobiony... Chodzi po prosu o zmienianie X i Y efektu, w zależności od ustawienia objektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 jak tworzysz efekt? jesli to zwykle effect_create to masz w argumentach dane x i y i tam wpisz x i y obiektu, czyli zwykle x i y :D jak nie zrozumiesz to zrozumiesz jak ja zrozumialem co napisales, zapodaj jak to robisz na razie ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 pewnie ciśnie klockami xD Jak pan wyżej... wpisz x w miejsce dla x i y w miejsce dla y :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ezlur Opublikowano 25 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Dzięki, pomogło. BTW, ja "cisnę klockami" tylko to, czego nie znam, tak to jestem fanem kodu pisanego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 :] to bardzo dobrze! :] A jak czegoś nie wiesz to sobie ściągnij program od klocków ;D Przetwarza klocek na kod :] na początku bardzo przydatny ;] Action Decoder: https://gmclan.org/index.php?sciagnijplik=40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ezlur Opublikowano 25 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Mniam, program wyśmienity. Jeszcze raz dzięki! :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ezlur Opublikowano 25 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 To ja się jeszcze od razu spytam, co trzeba zrobić, by jeden sound nie przerywał drugiego. Chodzi tu o sytuację, w której muzyka gra, a inne soundy są tak zwanymi efektami, typu fireball, albo odgłos wystrzału. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 dajesz im typ (kind) normal sound, zamiast background sound Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ezlur Opublikowano 25 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Eeee... A w kodzie to będzie jak dokładnie? sound_play(die) I co z tym zrobić dalej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 to sie robi w ustawieniach danego dzwieku w edytorze, tak najprosciej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 albo bardziej optymalnie dźwięki z folderu i przy dodawaniu(create): GML dzwiek1=sound_add("sciezka/lol.mp3",true,false) I działczy ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ezlur Opublikowano 25 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Dale się psuje... Mam ustawiony obiekt z Create -> Play sound(i tu jest ten background sound), a inne są ustawione na normal, ale i tak przerywa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 ale wzsystkim ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ezlur Opublikowano 25 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Wszystkim normal? Bo jeśli tak, to się dalej psuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 a te dzwieki to wav czy jaki format? bo jak inne niz wav to sie nie dziwie ze nie dziala (mp3 daje sie jako multimedia sounds) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ezlur Opublikowano 25 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Aaaa... To było tak trzeba od razu... Mp3 są. Głupi jestem. Dzięki! :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 chciałem tylko powiedzieć że masz fajny avatar ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ezlur Opublikowano 25 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Dzięki, nie ja go zrobiłem, tylko zaanimowałem sprita z gry, na SNESa bodajże. :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 a jak se to robi? ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 nie spamujmy, takie rozmowy mozna przeniesc na PW lub do innego tematu, ten temat jest o czym innym Żuczki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 dobra ;D już nie spamuje...synek ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piedro Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 Dzięki, nie ja go zrobiłem, tylko zaanimowałem sprita z gry, na SNESa bodajże. :] To jest z jakiegoś Kirbiego na 100% Edit: Kirby Superstar :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ezlur Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 To jest z jakiegoś Kirbiego na 100% Edit: Kirby Superstar :) Nom. I nie z SNESa, tylko z DeSa. :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 Czyli co? on tego sam nie zrobił?? A to kłamczuszek xD ati ati Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piedro Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 Nom. I nie z SNESa, tylko z DeSa. :] Kirby superstar oryginalnie wyszło na SNES-a potem na DS-a :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się