Skocz do zawartości

X i Y jako zmienne?


Rekomendowane odpowiedzi

Jak sama kategoria wskazuje, jestem początkujący i mam pytanie. Mi do gry doskonale pasuje jeden efekt po zetknięciu gracza z obiektem, ale ww obiekt chciałbym powtórzyć w paru miejscach, tak żeby ten efekt powstawał tak, gdzie obiekt, w którym jest zrobiony... Chodzi po prosu o zmienianie X i Y efektu, w zależności od ustawienia objektu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak tworzysz efekt? jesli to zwykle effect_create to masz w argumentach dane x i y i tam wpisz x i y obiektu, czyli zwykle x i y :D

jak nie zrozumiesz to zrozumiesz jak ja zrozumialem co napisales, zapodaj jak to robisz na razie ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja się jeszcze od razu spytam, co trzeba zrobić, by jeden sound nie przerywał drugiego. Chodzi tu o sytuację, w której muzyka gra, a inne soundy są tak zwanymi efektami, typu fireball, albo odgłos wystrzału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dajesz im typ (kind) normal sound, zamiast background sound

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to sie robi w ustawieniach danego dzwieku w edytorze, tak najprosciej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a te dzwieki to wav czy jaki format? bo jak inne niz wav to sie nie dziwie ze nie dziala (mp3 daje sie jako multimedia sounds)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie spamujmy, takie rozmowy mozna przeniesc na PW lub do innego tematu, ten temat jest o czym innym Żuczki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...