szpaq99 Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Tak jak w temacie jak ją zrobić jakieś porady czy cuś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Użyj lengthdirów, powinno wystarczyć, w sumie to jest najlepsze wyjście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Ale jak ich używać, jest jakiś art o tym >? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Jest duużo przykładów, przejrzyj je, prawie wszystkie wykorzystują lengthdiry ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 noo i narazie zrobiłem byle jakie paintowe sprity , i zrobiłem zmienne head, corp, handl,handp i co dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Masz sprite tułowia. Rysujesz go w draw (direction ustawiasz w kierunku myszki). Potem bierzesz głowę, też rysujesz w draw, zaraz po tułowiu (direction też w kierunku myszki) Lewa ręka: GML x + lengthdir_x( odleglosc_od_srodka_tulowia, direction_w_kierunku_myszki + 90 ); y + lengthdir_y( odleglosc_od_srodka_tulowia, direction_w_kierunku_myszki + 90 ); // (obrót w kierunku myszki + jakiś współczynnik)</span></span> Prawa ręka: GML x + lengthdir_x( odleglosc_od_srodka_tulowia, direction_w_kierunku_myszki - 90 ); y + lengthdir_y( odleglosc_od_srodka_tulowia, direction_w_kierunku_myszki - 90 ); // (obrót w kierunku myszki + jakiś współczynnik)</span></span> (wszystko w draw obiektu oHero) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Mam coś takiego, ale jak to teraz animować, w draw: GML // Lewa strona draw_sprite_ext(s_handl,0, // Ręka x + lengthdir_x(13,dir+90), y + lengthdir_y(13,dir+90), 1,1,dir,c_white,1) //Prawa Strona draw_sprite_ext(s_handl,0, // Ręka x + lengthdir_x(13,dir-90), y + lengthdir_y(13,dir-90), 1,-1,dir,c_white,1); //Tors draw_sprite_ext(s_corp,0,x,y,1,1,dir,0,1); // Głowa draw_sprite_ext(s_head,0,x,y,1,1,dir,c_white,1); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Sorka za odswieżenie, mam taki kod w stepie i jak naciskam w postać znika: GML dir = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y); if dzialanie = 0 // Stanie {sinus = sin(degtorad(sin_p))*7; sin_p += 5;} if dzialanie = 1 // Ruch {sinus = sin(degtorad(sin_p))*15; sin_p += pred_ruch*4;} if keyboard_check(vk_nokey) { dzialanie = 0; wyzeruj = true; } else { if keyboard_check(ord('W')) {dzialanie = 2;scr_wyzeruj();} } if dzialanie = 1 {ruch = true;} else {ruch = false;} if ruch = true { pred_ruch = min(pred_ruch,max_pred_ruch); x+= lengthdir_x(pred_ruch,dir+sinus); y+= lengthdir_y(pred_ruch,dir+sinus); pred_ruch+= 0.3; sin_ruch = sinus*0.65; } else { pred_ruch = 0; sin_ruch = 0; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 taki mały offtop: czy ma ktoś może przykład jak działają lenght? Albo bardziej kurs ;] po polsku :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 https://forum.gmclan.org/index.php?showtopi...p;hl=lengthdiry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 30 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Mam taki kod , ale jest taki problem że jak obrócę się w prawo to broń jest trzymana normalnie ale jak obrócę się w lewo to broń już jest prawie w tej samej pozycji tylko się trochę w dół przesuwa. GML // Prawa strona draw_sprite_ext(s_gun,0, // Broń (PRAWA) x + lengthdir_x(13,dir-90+(sinus*1.2)) + lengthdir_x(21,dir+(sinus*2.2)), y + lengthdir_y(13,dir-90+(sinus*1.2)) + lengthdir_y(21,dir+(sinus*2.2)), 1,1,dir+70+(sinus*3.5),c_white,1); Sorka za odświeżenie, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Chcesz broń z prawej tak? No to nie prościej tak: GML x=hero.x+lengthdir_x(16,hero.direction+90) y=hero.y+lengthdir_y(16,hero.direction+90) Tam gdzie hero to sobe zamien na nazwe obj ktory trzyma tą broń. Tam gdzie jest 16 wstaw odległośc od origina do miejsca w którym chcesz aby trzymał broń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 30 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Boże to jest animacja szkieletowa wszystko robię w jednym obiekcie , Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się