Skocz do zawartości

Odbieranie nieistniejących obiektów


Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli przykładowy obiekt Ammo wysyła info x,y i direction na server to jak mam zrobić odbieranie wiadomości?

Przykład:

 

w step gracza

GML
with(Ammo)

{

if(instance_exists(id)

{

//odbieranie x, y i directionu z servera

}

}

 

Coś w tym stylu?

 

ps. Przerzuciłem się na 39dll.

 

pps. Jestem ciekawy jak w Almorze to zrobili, bo tam bodajże można było strzelać z łuku. ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli chcesz już tak robić to zrob tak:

 

tworz obiekt u clienta i tworząc wysyłaj odpowiednie id na serwer. Potem serwer odbiera

 

 

GML
{

case Shot://stała Shot

var ii,x_player,y_player,dir;//zmienne tymczasowe

x_player = readshort();

y_player = readshort();

dir = readshort();

ii = instance_create(x_player,y_player,ammo);

ii.direction = dir;

//mozesz przeslac tez speed ale to zalezy od Ciebie. Ale ogolnie pomysł niezbyt dobry zeby od clienta przesyłać dane na serwer.

break;

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...