Lunatyk Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Jeśli przykładowy obiekt Ammo wysyła info x,y i direction na server to jak mam zrobić odbieranie wiadomości? Przykład: w step gracza GML with(Ammo) { if(instance_exists(id) { //odbieranie x, y i directionu z servera } } Coś w tym stylu? ps. Przerzuciłem się na 39dll. pps. Jestem ciekawy jak w Almorze to zrobili, bo tam bodajże można było strzelać z łuku. ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 jeśli chcesz już tak robić to zrob tak: tworz obiekt u clienta i tworząc wysyłaj odpowiednie id na serwer. Potem serwer odbiera GML { case Shot://stała Shot var ii,x_player,y_player,dir;//zmienne tymczasowe x_player = readshort(); y_player = readshort(); dir = readshort(); ii = instance_create(x_player,y_player,ammo); ii.direction = dir; //mozesz przeslac tez speed ale to zalezy od Ciebie. Ale ogolnie pomysł niezbyt dobry zeby od clienta przesyłać dane na serwer. break; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lunatyk Opublikowano 19 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Nie sądzę, żeby był potrzebny skoro przesyła już x i y. Zobaczymy czy wypali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się