Skocz do zawartości

Zablokowane Podążanie draw'a


Rekomendowane odpowiedzi

Problem tkwi w tym, że np. jeżeli stworze tekst poprzez funkcje draw_text

np.

GML
draw_text(200,20,'Hp: '+string(global.Hp)+'/'+string(global.maxHp)+'#Mp: '+string(global.Mp)+'/'+string(global.maxMp));

Wszystko jest jak należy... ale co zrobić gdy ekran podąża za postacią?

Wtedy tekst zostaje w tyle, a ja chciałbym by był w stałym miejscu względem "ekranu[?]".

 

Chodzi mi bardziej o jakąś zmienną wskazującą odległość między lewą krawędzią okienka, a x==0;

 

Liczę na waszą pomoc :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...