Rabbcio Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Problem tkwi w tym, że np. jeżeli stworze tekst poprzez funkcje draw_text np. GML draw_text(200,20,'Hp: '+string(global.Hp)+'/'+string(global.maxHp)+'#Mp: '+string(global.Mp)+'/'+string(global.maxMp)); Wszystko jest jak należy... ale co zrobić gdy ekran podąża za postacią? Wtedy tekst zostaje w tyle, a ja chciałbym by był w stałym miejscu względem "ekranu[?]". Chodzi mi bardziej o jakąś zmienną wskazującą odległość między lewą krawędzią okienka, a x==0; Liczę na waszą pomoc :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 GML draw_text(view_xview+200,view_yview+20,'Hp: '+string(global.Hp)+'/'+string(global.maxHp)+'#Mp: '+string(global.Mp)+'/'+string(global.maxMp)); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbcio Opublikowano 19 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 O dzięki, właśnie tych zmiennych szukałem. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Następnym razem, zajrzyj tutaj: ,albo do dokumentacji pl, albo napisz na shoutboxie, bo nie warto zakładać tematów na takie coś :P . Zamykaj rozwiązane tematy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbcio Opublikowano 19 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Jestem nowy, więc pytanie "Tylko jak zamknąć temat?" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Dolny lewy róg. Zamknij ten temat. Chyba, nie próbowałem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi