SubHack Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Witam! Kiedyś przesypywałem forum i znalazłem przykład gry, chyba RPG to było i tam jak ustawiło się w "body" czy tam "eq" że np. ubieramy hełm to hełm się ubierał na bohatera. Tak samo ze zbroją, broniami itd. Chodzi o to że gdy w EQ ustawiliśmy że bohater ma mieć taką np. zieloną zbroję to on się zmienia także pod względem graficznym. Teraz nie mogę tego znaleźć... :( Będę wdzięczny za odnalezienie mi tego przykładu, bądź stworzenie nowego. Pilnie go potrzebuję. CZekam na odpowiedź. Pozdrawiam SubHack Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 a ja ci powiem jak to zrobić :) jeśli zbroja jest wybrana, zmienna currentzbroja = spr_zbroja mroku. draw_sprite(current_zbroja,0,hero.x,hero.y) pamiętaj o image_angle! e: najlepiej draw_sprite_ext. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 A co do tego eq, to możesz skorzystać z obojętnie jakiego przykładu ekwipunku, lub te pola zrobić nawet na obiektach i po umieszczeniu w polu hełmu jakiegoś obiektu, pobrać jego sprite i narysować go na postaci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się