uzu13 Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Witam. Mam taki kod: GML if distance_to_object(woodcutter)<15 then { image_speed=0 speed=0; } else { direction=0; speed=2; sprite_index=anim_woodcutter_walk } I mam takie guziki, że jak klikne to mi się pojawia obj "woodcutter" w x,y bramy... Kodu uzylem bo chcialem aby obj nie wchodzily w siebie tylko czekaly, az ten z przodu padnie. Obj "woodcutter" po pojawieniu sie idzie w prawo, tylko teraz jak klikne 2x i jak onj nie zdazy odejsc to 2 pojawiony klinuje sie w 1 i stoja w miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 o posze! to po co go napisałeś? to ja też editne, ale chciałem nabić posta. :P nie chcę offtopować, ale i ja i ty nabiliśmy post. ja się z wikkiem zgazdam, a ty edytuj post, bo następny byczek. i inna przeglądarka. PS: nabisz na kartce 'król z bykiem.' napewno znasz, poprawna odpowiedź to nie 'król-z-bykiem', tylko krul. ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 bo sprite za duży? może spróbuj z większą odległością Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uzu13 Opublikowano 10 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 "o posze! to po co go napisałeś?" mam cos z przegladarka chyba, poprostu jak pisze i si epomyle to juz nie moge tego usunac, tylko pisac dalej musze ;] a jak edytuje to wszystko dziala ;] ale nie odchodzmy od tematu, sprity mam wlasnie male ale to nic nie pomoze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się